dostava cvijeća

Pogledajte proširenu ponudu buketa i aranžmana sa dostavom za Zagreb i okolicu u našoj novoj internet cvjećarnici - www.cvjecarnicaljubica.com

Odgovori na često postavljana pitanja


    • Hoće li moje cvijeće/poklon biti isporučeno s porukom?
    • Da, prilikom narudžbe imate mogućnost uključiti poruku sa svojim cvijećem. Bit ćete upitani za svoju poruku tijekom procesa kupnje.
    • Da li postoji ograničenje u dužini poruke?
    • Tražimo da sve poruke budu ispod 200 znakova (cca. 25 riječi), kako bi se tekst uredno uklapao na naše kartice/čestitke.
    • Mogu li poslati cvijeće/poklon anonimno?
    • Poštujemo privatnost naših kupaca. Ukoliko želite cvijeće/poklon poslati bez dodatne poruke i imena naručitelja, poštovat ćemo vašu odluku. Ukoliko će se primatelj raspitivati o imenu naručitelja budite sigurni da nećemo objaviti vaše osobne podatke.
    • Mogu li napraviti narudžbu za dostavu unaprijed?
    • Da, možete naručiti do 6 mjeseci unaprijed.
    • Mogu li naručiti putem telefona?
    • Možete, kontaktirajte nas na telefon 01/7898 162.
    • Živim izvan Hrvatske, mogu li naručiti dostavu nekome u Hrvatskoj?
    • Naravno, ukoliko naručujete izvana, plaćanje se vrši isključivo putem kreditnih kartica.
    • Koje kreditne / debitne kartice prihvaćate?
    • Prihvaćamo American Express, MasterCard, Visa i Diners kreditne kartice, te Visa i Maestro debitne kartice (kartice tekućeg računa).
    • Mogu li platiti općom uplatnicom ili internet bankarstvom?
    • Možete. Molimo Vas da nam pošaljete kopiju uplatnice na fax ili e-mail kako bismo omogućili pravovremenu isporuku.
    • Mogu li otkazati narudžbu i kako?
    • Možete, ukoliko nas kontaktirate prije no što je cvijeće isporučeno / pripremljeno za dostavu.
    • Kako mogu promijeniti narudžbu?
    • Narudžbu je moguće promijeniti u roku od sat vremena, unutar našeg radnog vremena putem e-maila ili telefona. Pod promjenom narudžbe, smatra se promjena teksta u poruci primatelju, promjena podataka primatelja, adrese, vrijeme dostave i sl.
    • Hoće li naručeno cvijeće u potpunosti odgovarati prikazanom?
    • Buket.hr nastoji isporučiti u potpunosti jednak proizvod. Moguće su zamjene jednog ili više dijelova nastojeći da proizvod bude što sličniji slici, opisu i stilu, ali uvijek će biti napravljen u naručenoj vrijednosti.
    • Da li je u cijene uključen PDV?
    • U sve navedene cijene uključen je porez na dodanu vrijednost.
    • Mogu li naručiti cvjetni aranžman/buket koji nisam vidio na vašoj stranici?
    • Naš moto je zadovoljan kupac, pa nastojimo ispuniti sve vaše želje. Ukoliko niste na našim stranicama pronašli proizvod koji vam se sviđa, naš tim cvjećara kreirati će buket/aranžman po vašoj želji.
    • Da li je dostava besplatna?
    • Da, dostava je besplatna (uključena je u cijenu), za mjesta sa popisa.
    • Vršite li dostavu cvijeća isti dan?
    • Da, za narudžbe primljene do 14 sati. Za hitne narudžbe nas kontaktirajte.
    • Može li se odrediti točno vrijeme dostave?
    • Možete odabrati dan isporuke i vrijeme kada cvijeće treba biti dostavljeno. Isporuka se odvija u periodu od 08h.-20h., ponedjeljak-subota. Minimalan raspon vremena dostave je tri sata, npr. od 9 do 12 sati. Nedjeljom samo za određene gradove (vidi sljedeći odgovor).
    • Možete li dostaviti cvijeće u nedjelju?
    • U mogućnosti smo dostaviti cvijeće u nedjelju za određene gradove. Pogledajte pod dostava.
    • Kako dostavljate cvijeće?
    • Vaša narudžba osobno će se dostaviti putem naše mreže cvjećara, koji izvršavaju lokalne narudžbe u naše ime.
    • Gdje sve dostavljate cvijeće?
    • Popis gradova pogledajte u rubrici Dostava. Također, prilikom narudžbe imat ćete mogućnost odabrati grad, a ukoliko na popisu nema grada u koji želite dostaviti cvijeće kontaktirajte nas putem e-maila ili telefona kako bismo provjerili da li smo u mogućnosti izvršiti dostavu.
    • Što ako primatelj nije u mogućnosti primiti cvijeće?
    • Ukoliko ne možemo ispuniti dostavu iz bilo kojeg razloga, kontaktirati ćemo naručitelja koji može birati između dostave cvijeća susjedu ili ostavljanja cvijeća pred vratima na vlastitu odgovornost.
    • Mogu li naručiti dostavu na više adresa?
    • Da, možete. Morate obaviti proces narudžbe za svaku adresu posebno.
    • Dostavljate li cvijeće u bolnice, hotele?
    • Da, dostavljamo uz pripadajuće informacije - puni naziv, adresa, broj sobe, naziv ili broj odjela, radno vrijeme. Ukoliko nije moguće doći do primatelja, cvijeće se predaje službenoj osobi npr. medicinskoj sestri, recepcionaru.
    • Dostavljate li vijence / grobne aranžmane na groblja (za sahranu)?
    • Da. Potrebni su nam podaci o pokojniku, točan naziv groblja, vrijeme sprovoda i tekst koji ćemo napisati na traku za posljednji pozdrav. Ukoliko će naručitelj osobno preuzeti vijenac na groblju, potrebno je to dodatno napomenuti kod narudžbe.
    • Kako znam da je dostava isporučena?
    • Sve naručitelje obavještavamo elektroničkom poštom nakon što je dostava izvršena. Ukoliko ne dobijete povratnu informaciju od primatelja da je dostavu primio, slobodno nas kontaktirajte te ćemo vam dati informaciju kada, gdje i tko je preuzeo cvijeće.