Koristimo kolačiće (eng. cookies) kako bi poboljšali funkcionalnost stranice. Više o kolačićima.slažem se

buket.hr logo Vaša košarica je prazna
Dostava cvijeća diljem Hrvatske.
Dostava je moguća isti dan (narudžbe za isti dan zaprimamo do 14h). Dostava je uključena u cijenu. Šaljemo vam e-mail o izvršenoj dostavi.
Plaćanje je moguće kreditnim / debitnim karticama: Visa, MasterCard, Maestro, American Express i Diners ili internet bankarstvom / općom uplatnicom.
Pogledajte proširenu ponudu buketa i aranžmana sa dostavom za Zagreb i okolicu u našoj novoj internet cvjećarnici - www.cvjecarnicaljubica.com

Kako naručiti

Pročitajte upute i slijedite ih u procesu narudžbe. Proces narudžbe jednostavan je i ne zahtjeva registraciju, a Buket.hr ne skladišti podatke o narudžbama/karticama.

  1. Izaberite jedan ili više proizvoda iz naših kategorija. Kada ste odabrali proizvod, kliknite na gumb "VIŠE O PROIZVODU", naziv ili na fotografiju kako bi vidjeli detalje o proizvodu - veličine, pojedinosti, više fotografija.
  2. Unutar stranice moći će te birati veličinu proizvoda, ukoliko je proizvod dostupan u više od jedne veličine. Nakon što ste odabrali veličinu proizvoda, klikom na gumb "DODAJ U KOŠARICU" proizvod je dodan u košaricu, što je vidljivo i u gornjem desnom uglu (na vrhu stranice u mobilnom prikazu), gdje je naznačen broj proizvoda u košarici. Višestruko klikanje na gumb "dodaj u košaricu" dodaje isti proizvod u košaricu više puta tj. povečava se količina istog proizvoda. Ukoliko želite dodati još neki proizvod u košaricu (npr. poklon uz buket), ponovite postupak.
  3. Nakon što su proizvodi koje želite naručiti u košarici, kliknite na "VAŠA KOŠARICA" u gornjem desnom uglu (na vrhu stranice u mobilnom prikazu). Prikazat će vam se sadržaj vaše košarice tj. popis proizvoda u košarici. Ukoliko košarica sadrži proizvode koje želite naručiti, kliknite na gumb "NARUDŽBA / PLAĆANJE". Ukoliko neki proizvod želite ukloniti, kliknite na gumb "UKLONI" koji se nalazi uz proizvod koji želite ukloniti. Klikom na gumb "ISPRAZNI KOŠARICU" odjednom uklanjate sve proizvode iz košarice.
  4. Nakon što kliknete na gumb "NARUDŽBA / PLAĆANJE", prikazat će vam se obrazac za narudžbu. Popunite obrazac potrebnim podacima. Polja označena znakom * su obavezna polja i potrebno ih je ispuniti kako bi uspješno napravili narudžbu. Neka od polja nisu obavezna, no predlažemo da što detaljnije ispunite obrazac kako bi imali što više informacija za dostavu.
    • Polje Email adresa nije obavezno ukoliko ste za način plaćanja odabrali internet bankarstvo / opću uplatnicu, no preporučamo da ga ipak ispunite, jer će vam na email adresu koju navedete stići potvrda/sadržaj narudžbe, podaci za plaćanje (koji se prikazuju i na ekranu), kao i račun. Također, ukoliko bude potrebno, na taj email ćemo vas kontaktirati vezano za dostavu ili eventualne nejasnoće oko podataka u narudžbi.
    • Ukoliko želite da račun glasi na pravnu osobu (tvrtku / obrt / djelatnost) izaberite tu opciju u obrascu (polje R1 račun označite kvačicom). Ukoliko izaberete tu opciju, u dva nova polja potrebno je upisati Naziv i OIB poslovnog subjekta. U polje Adresa, ukoliko ste izabrali R1 račun, upišite adresu poslovnog subjekta, kao i u polje poštanski broj i grad.
    • Za način plaćanje moguće je birati kreditnu / debitnu karticu ili internet bankarstvo / opću uplatnicu.
    • U polje napomena upišite dodatne informacije za dostavu (naziv tvrtke, odjela, posebne upute, drugo prezime na vratima - podstanari i sl.), ukoliko postoje.
    • Ukoliko želite da dostavu najavimo primatelju izaberite tu opciju. U tom slučaju unos u polje "Broj telefona primatelja" je obavezno. Također, u slučaju da primatelj zatraži drugi termin dostave od onog navedenog, navedeni termin / vrijeme dostave biti će zanemareno.
    • Uz datum dostave, moguće je birati i vrijeme dostave. Minimalan vremenski raspon je 3 sata (npr. od 11 h do 14 h).
    • U polje "Poruka / tekst za čestitku" upišite sadržaj čestitke. Ukoliko se u čestitci ne potpišete, primatelj neće imati informaciju tko je pošiljatelj tj. dostava će biti anonimna. Ukoliko ne navedete tekst čestitke, dostavit ćemo proizvod bez čestitke.
  5. U posljednjem koraku, ovisno o izabranom načinu plaćanja, preusmjereni ste na stranice za sigurno plaćanje kreditnim karticama ili vam se prikazuju (i na email šalju) podaci za plaćanje internet bankarstvom / općom uplatnicom.
    • Buket.hr ne pohranjuje brojeve kreditnih / debitnih kartica, naplata se odvija na T-Com PayWay stranicama za sigurnu online kupnju, a ostali podaci nisu dostupni neovlaštenim osobama. PayWay jamči sigurnost prilikom plaćanja karticama putem interneta. Prilikom plaćanja kreditnim / debitnim karticama, možete koristiti American Express, MasterCard, Visa i Diners kreditne kartice ili Visa i Maestro debitne kartice (kartice tekućeg računa).
    • Ukoliko vam se u procesu plaćanja otvori dodatan prozor / obrazac i zahtjeva neki oblik verifikacije plaćanja (lozinka, pin, datum rođenja i slično), onda se radi o dodatnoj zaštiti vaše banke / kartičara za plaćanja putem interneta i bez tog koraka nije moguće izvršiti transakciju.
    • Kod plaćanja kreditnom / debitnom karticom, email narudžbe nije potvrda plaćanja. Nakon uspješno izvršenog plaćanja, zaprimit će te dodatan email od PayWay-a kao potvrdu uspješne transakcije.
    • Prilikom kupnje, iznos narudžbe se predautorizira, a naplata se vrši tek nakon isporučene dostave. Ukoliko proizvod nismo u mogućnosti isporučiti, predautorizacija će biti otkazana tj. iznos vam neće biti naplaćen, o ćemu ćete biti obaviješteni (Nemogućnost isporuke se ne odnosi na dostavu, već na dostupnost proizvoda na određenoj lokaciji).
    • Podaci za plaćanje internet bankarstvom isti su kao i podaci za plaćanje općom uplatnicom, a prikazat će vam se nakon što popunite obrazac narudžbe, te će isti biti poslani na vaš email, ukoliko ste ga naveli u procesu narudžbe.
    • Plaćanje općom uplatnicom možete izvršiti u poslovnici bilo koje banke, u poštanskim uredima ili poslovnicama FINA-e.
    • Ukoliko plaćate internet bankarstvom / općom uplatnicom, molimo vas da potvrdu plaćanja (pdf, scan ili fotografiju) pošaljete na naš email (preporučamo kao odgovor na email narudžbe koji ste zaprimili).
    • Kod plaćanja internet bankarstvom / općom uplatnicom bitno je da ispravno upišete "poziv na broj odobrenja" kako bi vašu uplatu povezali s narudžbom.
    • Ukoliko proizvod nismo u mogućnosti isporučiti, izvršit ćemo povrat sredstava, o ćemu ćete biti obaviješteni.
  6. Nakon što ste napravili narudžbu i izvršili plaćanje, na email narudžbe (nakon što provjerimo narudžbu) odgovorit ćemo vam da je narudžba zaprimljena. Ukoliko uočimo nepravilnosti, nedostatke ili nelogičnosti u narudžbi, kontaktirat ćemo vas na navedeni (vaš) email ili putem telefona. Nakon što izvršimo dostavu, obavijestit ćemo vas o tome na email koji ste naveli.

Ukoliko i nakon ovih uputa imate pitanja vezana za proces narudžbe, kontaktirajte nas putem emaila ili telefona.

Buket.hr - internet cvjećarnica © 2012-2017 . www.buket.hr, sva prava pridržana.